ismizalizalu?

Followers

Thursday, July 1, 2010

kekili daiwa


hah, ni pon aku minat jugak.... kekili... hahaha
tp ad sikit jer laaa... tak banyak sangat..... meh kita tgk2..:P

ni kekili daiwa yang aku jumpa dalam umah aku.. dalam erti kata lain, daiwa ni yang ayah aku laaaa
















ni haaa dia.... tgk kat pemegang dia.. guna skru maaa


















tanda nama daiwa terpatri megah


















quick fold.. memang gagah.. dah di test


















sudut lain .. tali pon ori lagi...

















ni plak depan dia...


ni plak spec pasal kekili nie....
  • jenama daiwa tp jenis tak tahu laa plak
  • usia rasanya da dalam 30++tahun pasal ayah aku pakai masa muda2 dlu dalam tahun awal 80
  • all part original
  • made in korea
haaaa tu je laaa kot pasal ni... pasal kekili nie... nak citer lebih2 pon tatau laa pasal kurang tahu sangat pasal kekili nie... nama kekili pon tak tahu.. hahaha...da cari kat tenet tapi tak jumpa...apa2 pun kekili ni terbukti gagahnya...!

No comments:

Post a Comment