ismizalizalu?

Followers

Thursday, August 26, 2010

contest kad raya dan kenangan silam

























alhamdulillah.. ini kali pertama aku masuk sebarang contest.. aku tertarik dengan tawaran kad raya.. jadi aku masuk... tak kisah pon menang ke tak janji kita enjoyyyy!

bila sebut kenangan silam, teringat kembali zaman-zaman lama semasa aku berhari raya di kuantan.. perjumpaan dengan nenek (tinggal di jerantut)..sebelum aku masuk ke sekolah menengah, aku memang tidak kenal siapa nenek aku sebenarnya.. bukan kerana tak pernah jumpa, tetapi kerana terlalu rumah yang aku kunjungi dan ayah aku panggil mereka dengan pangilan "mak".. bila dah masuk ke alam menengah, baru lah aku tahu, yang ayah aku ini memang ramai "mak" kerana begitu ramai yang menjaga mereka..

maka, secara automatiknya, aku mendapat ramai nenek.. haha.. setiap kali aku balik ke kuantan jumpa nenek aku(yang sebenar) mesti aku nak tergelak.. sebabnya? sebab aku masa zaman budak-budak(tak matang) aku ingatkan semua nenek-nenek aku ni beranakkan ayah aku.. hahahaha.. gila laa.. tapi best ad ramai nenek.. duit raya pon dapat banyak.. tu dulu... skang? tak dapat lagi dah.. T_T
hahaha

3 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi menyertai ;-)
    Penyertaan di terima
    Kod peserta adalah 008
    sila hantarkan alamat rumah * utk penghantaran kad raya *
    di Email adress
    asyrafhamasaki@gmail.com

    ReplyDelete
  2. So kalo nak bagi pengalaman tu kat anak2 kamu kena la cari mak baru... ekekekeke

    kisah kad raya

    ReplyDelete