ismizalizalu?

Followers

Wednesday, April 27, 2011

crocodile

assalammualaikum.. apa khabar? harapnya semua sihat sejahtera.. dah agak lama aku tinggalkan bidang blog ni.. hari ini aku nak bercerita lagi.. dah ramai dah merepek aku senyap jer.. haha

dalam post lepas, aku cerita pasal kekili, jadi hari ini, aku nak cerita pasal jam pula..jam ini adalah jam milik ayah aku [klik] .. tapi disebabkan saiz tangan aku samaa besar dengan saiz tangan aku, maka aku tak perlu tukar tali lain..
jom kita tgk gambar pula... :)

ni la dia jam tu.... 

cermin memang kabur gila.. dah teruk sangat calar balar

nampak ker tulisan tu? aku tak nampak.. bezel pon dah hilang tulisan

tulisan caseback pon dah luntur.. ada no.siri 

crown asal.. nampak agak nipis bagi jam berbezel

tali kam original, tapi tulisan dah hampir2 pudar.. 

ni la dia jam terakhir dia pakai sebelum menghembus nafas terakhir

 jam ini walaupun dah calar balar cerminnya, namun aku memang tak berniat nak tukar cerminnya.. aku nak kekalkan begitu...

jenama: crocodile
jenis : tak tahu(kabur sangat)
tali: bracelet
movement: quartz
tahun: tak tahu.. tapi tahun 90-an la... tak lama sangat

No comments:

Post a Comment