ismizalizalu?

Followers

Saturday, September 21, 2013

comebacks

assalammualaikum... apa khabar rakan-rakan? sihat semua? dah lama gila tak update.. serius sibuk dengan macam-macam... ni kira macam comebacks la kan..

aku pun tak tahu nak update apa hari ini.. dah lama sangat tak update sampai buntu idea..

apa-apapun, sicomel dah kembali.. habis dalam rm3000 jugak.. tapi masalah lama masih tak selesai.. semput-semput..

4g32, cantik kan?
aku rasa, ni last dah aku baiki enjin.. kalau rosak lagi dalam masa terdekat, aku ingat nak cari kancil atau 4wd pickup la senang.. harap-harap tak da masalah dalam masa terdekat.. ameen..

arnab aku, sekarang ini tinggal beberapa ekor je.. takde orang jaga... batman yang disayangi pun dah kena serang dengan anjing.. itik-itik semua kena makan dengan babi (kecuali biskut je).

kucing aku, kuma dah tiada :( sedih... anak dia kimi dengan ceto dah kena curi.. tinggal bella je kat rumah.. tapi nasib la ami sempat lahirkan anak-anak dia yang baru... yeay! bella ada adik baru... anak last amu dengan kuma.. huk huk huk.. gambar? lain kali...

oh ya, urusniaga untuk mini 4wd dah dibuka... sila like page aku kat facebook,

gerai koleksi zalu 


tu je dulu untuk hari ini... nanti insyaallah akan upload gambar-gambar baru... semua cerita dalam satu post ni.. mesti banyak tag..

No comments:

Post a Comment