ismizalizalu?

Followers

Saturday, August 28, 2010

RM10

erm..
assalammualaikum.. arini ni atau pagi ni rasa tensen skit sebab ad sedih.. kijer berlambak2... nak tido pon tak lwna.. jadi buat laa entry nie.. :P
rm10 lama.. tak lama sangat pon.. duit ni masa aku skolah darjah 6 memang ada banyak.. kira orang tak kumpul laa. skang ni baru mencari2 balik.. huhu... kalau laa tahu camni, awal2 lagi dah kumpul
seperti biasa, duit ni aku dapat secara tak sengaja..maknanya bukan beli dari sesapa... duit ni memang dah lama dah aku simpan.. sejak awal form 2 tak silap aku... form 2 = 10 tahun, skang dah 22 tahun.. maknanya dah 18 tahun duit nie aku simpan.. haha, pandai betol aku mengira... sia-sia laa aku jadi QS nanti T_T
habis merepek, jom kita layan gambar duit tu..





















ada dua keping ajer.. tak berniat lagi nak tambah koleksi ni...





















angle lain.. aku tak tahu apa motif aku amik gambar dari sudut lain...layan jer la





















no siri dihadapan..WY2250448





















WH7499839





















muka belakang... sama jer dua2 belakang dia..


aku memang sayang giler dengan duit ni.. huhu.. mungkin aku akan frame, bagi kat orang tersayang.. :P

No comments:

Post a Comment