ismizalizalu?

Followers

Sunday, August 29, 2010

casio f-91w

jam kanak-kanak riang zaman-zaman kecik dulu.. kalau dulu-dulu masa kecik-kecik, jam ni laa yang orang duk bangga (sebelum kedatangan g-shock)... memang murah.. kalau tak silap aku, masa dulu, jam ni rm39.90 masa tahun tengah hot tu.. aku pon dah lupa... kiranya dulu, memang bangga la ada jam ni sebab jam ni ad lampu (led), ada alarm (walaupun 20saat je).. kononnya boleh tengok malam2 walaupon cahaya dia tak seterang luminant haha. alarm plak boleh kejutkan bangun skolah (walaupon tak pernah terkejut dengan bunyi alarm dia) kekke.. zaman kanak2 paling best :P

cerita zaman kana-kanak da abes.. skang citer jam ni plak.. sekarang ni jam ni dah sangat murah.. sangat2 murah.. keluaran thailand jer jam nie... ori ker? ori... huhu...
meh kita tengok jam ni






















ni laa rupa dia.. jam ni kalo aku pakai, nampak cam gay plak skang.. hahaha





















screen dia berwarna kuning.. klasik betol...





















stainless steel backcase.. rasanya sekarang dah takde yang pakai penutup plastik





















casio.. lupa plak nak cakap.. tali dia jenis getah lembut memang selesa dipakai.. jap yer aku nak pakai





















dah pakai... memang selesa... takda laa nampak pelik mana aku pakai.. hehehe...

spesifikasi
guna bateri
jam masa kecik-kecik dulu
wr
alarm 20 sec
led lighting
24hr/12hr system
harga = murah nak mampus

5 comments:

  1. bro, model camni pun populer jgak time dolu2 http://en.wikipedia.org/wiki/File:Timex_20thaniv_watch2.jpg

    ReplyDelete
  2. Payah gak nak jumoa model skrin coklat camni. Tahniah bro.

    ReplyDelete