ismizalizalu?

Followers

Monday, September 13, 2010

barang baru sampai lagi

erm..
assalammualaikum..
seriously da lama aku tak update blog aku nie... banyak jer cerita nak diceritakan... hehehe..
ni aku nak citer balik apa yang aku nak cerita pada hari tu... pasal sampul surat... aku seronok dengan keadaan barang2 yang baru dipos kepada aku.. macam2 kreativiti....
kali ni dari mr.stephen a.k.a benjamin.. meh kita tgk kreativiti beliau























surat / bungkusan ni sampai pada 30 ogos.. sehari sebelum merdeka... tapi disebabkan aku terlalu bizi, aku amik pada 3hb september...sehari sebelum aku balik...























ben... tu jer nama dia tulis... simple... ops... alamat aku tak cemsor. takpe ker? :P























antara kandungan dalam tu... misteri nie.. :P























??? apa nie? posting time list rupanya... kekeke... tak pernah ag aku dapat sebelum nie.. hahaha























wahahaha.... just for me? auwwww























hahaa.. kreatif sungguh beliau.... kotak tisu rupanya... :P























ni plak barang2 dalam "kotak tisu" tadi... rm20.... nanti aku post pasal ni.. buat masa ni aku preview dlu jer...

*mr stephen ni memang penjual yang bagus... arini bank in, arini jugak pos... :P

No comments:

Post a Comment