ismizalizalu?

Followers

Monday, August 30, 2010

RM20

aaa...
assalammualaikum.. huhu.. arini aku ad menda nak citer skit... agak2 boleh teka tak? hahahahahahahaa... hepi jugak sikit2 walaupun mata aku sekarang sangat2 mengantuk...ada dua menda best arini...
1- arini ada iftar jama'ie buat budak2 QS... so, bayar jer rm3, dapat makan makanan sedap2.. yahuuu...
2- kijer procurement dah siap.. tinggal economic jer... yahuuuuuuuuu.. hepi laa jugak sikit2...
3- berita yang paling buat aku tersenyum arini...aku dapat hasil pertama dari nuffnang... thanks nuffnang.. rm3.. yahuuuuuuuu lagi.. hehehe
4- aku nak update duit rm20 aku... yahuu..... meh laa tgk duit ni... meh2.... duit ni sambungan yang entry [ini]





















ni laa dia rm20 yang aku beli dari [bro radzami]... dia ni memang baik.. dapat gak aku duit rm20 dengan harga murah, kualiti yang baik.. huhu.... *sori bro saya banyak tanya aritu hehehe





















muka hadapan... sign aziz taha





















muka belakang.. memang cantik banknote nie.. takde kotor pon... kira vf kot.. ker ef.. haha..
tak pandai sangat nak nilai kualiti ni.. janji ada sudah.. kekkee

selamat berpuasa... heee

6 comments:

  1. Wow, you can probably sell this for alot more than the face value :) Looks like it's in a very good condition.

    ReplyDelete
  2. Last prefix tu ismi...TE for Aziz Taha.
    Mmg bertuah dpt murah.
    Sab pn belum ada TE nih.
    Nanti teringin mau sambar juga.
    Kena jimat krn byk pakai duit kat U ni.

    ReplyDelete
  3. hehe.. thanks thristhan... hee, im still looking for 2 or 3pieces rm20 notes..

    hehe sab.. thanks... memang laa kena jimat2 ckit.. ni pon berbuka makan nasik lauk kuah jer.. giler duit + jam punya pasal.. T_T

    ReplyDelete
  4. Kalau boleh simpan la yg first prefix TA..mahal tp saya rasa berbaloi..kalau boleh cari lah yang UNC..k syabas & teruskan memburu..

    ReplyDelete
  5. TA dan TE agak mahal.
    Sab baru je jual TB kt org murah2 je.
    TE tu zalizalu beli brape?
    Sab pun berbuka mkn megi je atau di masjid.
    sahur mkn nsi goreng.
    pasni balik rumah, mkn byk2.
    masakan emak lah katakan.
    Sab teringin mau beli tpi nk cube yg UNC.
    Tahniah iye zalizalu.

    ReplyDelete