ismizalizalu?

Followers

Sunday, December 12, 2010

baju horology for unity



assalammualaikum.. apa khabar orang kampung lama sudah tak berjumpa... kekeke.. "ter"nyanyi pula...

arini aku nak ceritakan pasal baju aku... baju yang special untuk peminat-peminat jam macam aku.. baju ni aku beli dari bro hassan... baju ni diberi tajuk "Horology For Unity" sempena perjumpaan sulong peminat-peminat jam yang dijalankan di putrajaya... malas untuk menulis panjang, sila layan gambar-gambar di bawah:























bahagian depan.. simple dan kemas.. bercahaya dalam gelap





















putrajaya: tempat bersidang, 2010: tahun 2010, 4: tarikh acara, jam 2: waktu atucara bermula





















senarai blog peminat jam.. sila-sila jenguk yer





















ismizalizalu: blog aku turut tersenarai tapi aku hanyalah mengumpul, tidak menjual(setakat ini)


*aku tak dapat hadir atas urusan keluarga... namun acara itu memang berjaya,,, tahniah kepada semua yang hadir

1 comment:

  1. Tahniah!!!! Dah keluar paper The Star hari ni.... aku diberitakan pihak diorang akan keluar 19 disember..... Tp hari ni dah keluar... semua org kelam kabut.,... tp masalahnya berita tu hanya keluar di kawasan Lembah Klang dlm selitan mStar...

    ReplyDelete