ismizalizalu?

Followers

Friday, February 18, 2011

yakjuj & makjuj: bencana di sebalik gunung


assalammualaikum.. apa khabar... err, ampon , maaf dan sebagainya.. blog ni dah berkarat dah...
aku sibuk jugak sekarang ini...

untuk makluman semua, aku kurang sihat... macam2 penyakit aku kena.. sekali gus... T_T
dugaan untuk orang macam aku... Allah nak hapus dosa aku.... barakallah.. :)

hari ini aku nak cerita pasal buku... buku ni aku beli sebab aku memang minat tahu pasal menda ni... pasal yakjuj dan makjuj... huuuu... jom kita layan gambar.. :)





















muka depan





















muka belakang
















buku yang agak tebal.. agak2 kalau buku sejarah spm tak abes, sila jangan beli buku ini


pada pendapat aku, buku ini hanya sesuai untuk orang yang minat sejarah macam si abu nawas [click] sebab buku ini menceritakan hal-hal sejarah... jadi kalau rasa memang tak minat sejarah, sila jangan baca...

ni spesifikasi buku berserta rating dari aku

tajuk: YAKJUJ & MAKJUJ BENCANA DI SEBALIK GUNUNG
penulis: Muhammad Alexander
m/s: 564
tahun: 2009
terbitan: PTS Islamika Sdn Bhd
cetakan: BS Print Sdn Bhd
harga: RM31.50(sem.malaysia)
rating: 6/10(ini adalah penilaian peribadi aku terhadap buku ini. tiada sogokan/keuntungan/rasuah dari mana-mana pihak)

*doakan aku cepat sembuh :)

1 comment: