ismizalizalu?

Followers

Tuesday, May 31, 2011

us submarine

assalammualaikum.. apa khabar semua.. sudah sekian lama aku tidak meng-upload cerita di blog ini.. almaklum lah, terlalu sibuk dengan aktiviti harian.. hik hik hik (gelak sopan)

aku baru je lepas baiki kereta sendiri... diulangi, baiki kereta sendiri.. dalam kurungan D.I.Y.. hehehe.. baru la aku tahu macam mana komponen kereta berfungsi, sistem mekanikal yang digunakan dan sebagainya..

okay, hari ini bukan aku nak cerita pasal kereta, tapi aku nak cerita pasal jam.. jam ni aku beli sempena hari rabu.. entah, aku beli jam ni sebab aku suka.. lagi pon jam ni ada pasangan dia... hehhe.. jom kita tengok...

gini la bentuk jam tu

petak.. rupa yang aku suka dengan dial putih

caseback jenis clasp

us submarine kat tali dia

ruang untuk crown agak besar disitu


disertakan dengan kotak ungu

jam ini dibeli berpasangan.. 

3 comments:

  1. hehehe, mesti la untuk insang teristimewa. hik hik hik (gelak sopan)

    ReplyDelete