ismizalizalu?

Followers

Saturday, June 4, 2011

daiwa sweepfire 1000b

assalammualaikum... apa khabar semua? harapnya semua berada di dalam keadaan sihat sejahtera.. pada hari ini, saya ingin membincangkan mengenai masalah kerosakan akhlak yang berlaku di kalangan muda mudi khususnya yang masayarakat melayu...

okay, itu hanya lah lawak semata-mata... sebenarnya hari ini, aku nak bercerita pasal kekili daiwa yang aku beli untuk mancing ikan saiz besar... maksud aku besar buku teks sejarah tingkatan 3 jer la... maunya rosak kekili aku .. dah la saiz kecik.. hahaa

banyak la pula kan aku berceloteh.. mari lah kita tengok gambar pula... marilah marilah menari di bawah sinaran bulan .. hak hak hak...

made in vietnam

sweepfire 1000b

bahagian sisi

tersergam indah nama daiwa

spool

tetulang utama

saiz dalam 4 inci jer
p/s: korang dah tgk ke video klip marilah? yang abg asmara berlakon tuh... lau belum, sila la google.. hahaha

2 comments:

  1. wah, bila lg nak g mancing ni?:)

    ReplyDelete
  2. nak ikut mancing la...best tu kalau dpt ikan beso2 buku sejarah

    ReplyDelete