ismizalizalu?

Followers

Sunday, November 27, 2011

amalkan gaya hidup sihat

assalammualaikum rakan-rakan.. apa khabar semua? harapnya sekarang ini kamu semua sihat sejahtera hendaknya...

sejak akhir-akhir ini, aku kurang update blog.. kesian rakan-rakan aku yang sering membaca blog paling hebat ini... aku masih lagi mengumpul wang-wang lama, jam, dan kereta-kereta cuma tidak di-update-kan di blog ini... terlalu sibuk dengan pelbagai urusan...

sempena menyambut tahun baru ini, aku ingin bercerita mengenai gaya hidup sihat... ramai di antara kita yang kurang menjaga kesihatan dan akhirnya menjurus kepada masalah-masalah kesihatan yang kronik (aku lah tu)... jadi, aku beriktikad untuk mengubah gaya hidup aku mulai sekarang... mari kita tengok apa yang aku buat.. hehe

A- aktiviti sukan
setelah lama merancang segala bagai aktiviti, alhamdulillah, aku mula aktiviti sukan aku dengan
1- berlari naik tangga setiap hari

hari hari naik tangga



2- jalan kaki ke kelas

hari hari jalan kaki ke kelas

3- jogging di pagi hari ( setakat ini baru satu pusingan)

jogging pon insyallah hari hari

bersambung...

1 comment: