ismizalizalu?

Followers

Sunday, December 4, 2011

phantom 100

assalammualaikum... apa khabar semua? harapnya semua khabar baik... ceh, skema gila aku.. tiap-tiap kali post nak tanya fasal khabar orang.. haha.. padahal diri sendiri pun tidak sihat.. nasib baik aku ini mampu berfikir secara rasional, mampu lah aku menulis blog ini.. kah3

dah lama tak update fasal barang-barang yang aku ada, sekarang aku nak cerita pasal kekili.. kekili yang tak dapat aku gunakan... kerana nilai estatika nya terlalu melampau.. nanti aku ceritakan kenapa.. apa.apa pun jom kita layan gambar dulu..

eh, silap fokus... haha

ni okey sikit

ratio 7:1 1 kali pusingan = 7 times spool spining

phantom 100

made in korea~ beli masa pergi bercuti di korea tahun lepas

ni dia spesifikasi dia:
nama : phantom 100
keluaran : exori
warna :  merah, putih champs
body : alloy
jenis : menegak atau baitcaster
tali : mitsubishi

apa yang rare sangat pasal kekili ni?
sebenarnya kekili ni untuk orang-orang kidal... susah nak ari barang-barang orang kidal ni... aku pula tak kidal, terpaksa la simpan dalam almari je

2 comments: