ismizalizalu?

Followers

Sunday, August 29, 2010

1st give away contest

assalammualaikum.. ni kali kedua aku join contest nie.. lama2 makin seronok plak aku dalam komuniti ni.. macam2 orang aku kenai.. :p

ni salah satu lagi contest yang baru aku join... sebenarnya aku baru jer masuk blog kak ellen tadi.. selama ni tak pernah kenal pon.. jadi tak salah cuba2 nasib.. kalau berjaya nasib lah.. sori yer kak ellen, saya tak tahu sangat pasal cerita anak2 akak.. ni pon baru jadi follower... jujurnya aku :P
Hai Hai hai...ellen in da house

Blog ellen genap sebulan pada 18hb Ogos....hehehehe...so ellen nak buat GA untuk pertama kalinya....hmmm...risau juga ni....memikirkan....ada ker yang nak join GA ni....ellen harap dapat sambutan....tak ramai pun apa boleh buat kan..kita cuba ja....anyway...special thanks untuk kawan kawan blogger yang bagi ellen semangat ni.....ok....kita layan ja lah GA ni....zasssssssss....


STICKER GA
19hb Ogos 2010~~~19hb Sept 2010
Tarikh Tutup : 19hb Sept 2010 pada atau sebelum jam 11.45 malam yer......
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!





Besalah kan setiap GA mesti ada syarat2 nya ...jadi jum layan kat bawah ni...ahaks!!
Syarat syarat penyertaan:-
1.Terbuka kepada semua rakyat jelata di Bumi Malaysia ini….tak mengira jantina….lelaki atau perempuan semua boleh..dan tak kisah lah dah follow Ellen atau tak…Yang dah follow….ok…yang lum follow…silalah follow kalo sudi, kalo tak nak pun tak jadi problem…hehe
(dah)
2.masukkan juga sticker GA Ellen ni dalam setiap entri kalian berserta dengan back link yer….dan letakkan sticker GA tu di sidebar yer..supaya senang Ellen nak jejak kasih..haha..TQ
(dah)
3. Meneka umur anak Ellen dalam gambar di atas:-
Gambar 1 : 1 tahun 5 bulan 21 hari
Gambar 2 : 5 bulan 19 hari
Gambar 3 : 4 tahun 1 bulan 12 hari
Gambar 4 : 3 tahun 1 bulan 2hari
(dah)
dan........ Membuat entri ringkas apa yang terlintas di fikiran anda tentang anak ellen…hehhehe…
(dah)
4. Tagkan dua (2) orang kawan anda.,,nak tag ramai pun boleh....TQ...
err, ampun yer ("\(*_*)/")
(dah)
5. Letakkan link contest anda di bahagian komen Entry ini..link yang diletak di shout box atau cbox tidak diambil kesah.
(dah)

No comments:

Post a Comment